Skip to content

Hommage till sponsrade bloggfjortisar á la Kissie och Blondinbella, typ. Eller: Hur en mörbultad, osponsrad brevbärare återhämtar sig en helt vanlig måndagskväll efter en 10 timmars arbetsdag

oktober 18, 2010

Asså typ, jag bara älskar Mälarchocolateriets choklad. Såååå fräsch lixom! (som A. Skarsgård *mmm* *fniss*) haha! De har sagt till mig att jag ska skriva att de köper hem typ böner och själva chokladen och sen smälter om den här hemma i V-ås. Låter ju asenkelt! Som att jag kunde klara det, typ😉 Ska nog söka jobb där! Tror ni jag platsar?😉 haha! (asså, seriöst, tror ni?)

Eftersom minst hälften av upplevelserna av allt är ytan, det är typ vetenskapligt bevisat, så bara älskar jag deras fina förpackningar. Sååå snygga så att man nästan inte vill öppna och äta upp dem… Ibland har jag bara dem liggandes på mitt coffee table bara för att de är som inredning lixom. Men förr eller senare bara MÅSTE jag äta! Tur att bikinisäsongen äntligen är över, och att jag redan har kille! *fniss*😉 (Fredrik: du vet att jag älskar dig! ♥ )
Skämt å sido, Mälarchocolateriets choklad innehåller mycket färre kalorier än typ Marabous. Man kan lätt ha den som bantningsmetod. *lovar!* Och ni kan lita på mig eftersom jag bara MÅSTE gå ner 5 kilo. Ser så jävla fet ut nu😦 Marabous choklad är förresten också så billig att man känner sig billig när man äter den typ. Om Marabou skulle vara med i Paradise Hotel, och en hon, så skulle hon vara värsta billiga slampan. Som Julia! Eller hur? haha! Asså shit vad hon är dryg, eller hur? Men seriöst, köp chokladen asså. Den finns lixom på NK. Så bara det säger ju: sjukt bra! Eller hur? Fatta choklad från MIN hemstad på NK. Sjukt ball!

Västeråsiska Mälarchocolateriets goda choklad är jättegod! *lovar*

Speciellt Mälarchocolateriets chokladkaka från Venezuela, som flugit typ aslångt *fniss*, älskar jag. Vem bryr sig om den har flugit så långt och typ förpestat luften?? Den är ju sjukt god ju! Och hallå. Klimatförändringen? Sååååå 2009 lixom. Eller hur tjejer?🙂
Så här äter jag den iaf: jag tar en liten bit in i munnen och blundar…och vips typ så börjar jag tänka på värsta snygga latinopojken med värsta solbrännan, musklerna och söööööta leendet! Asså, jag blir helt till mig! (nästan orgasm tjejer, *lovar!*)😉 Det är nåt i chokladen! Sjukt grymt känns det!!!

Till den råheta ”latinopojken”😉 brukar jag alltid dricka mörk rom från Diplomático. Den kommer också från Venezuela, fast asså på riktigt typ, asså de gör typ rom där lixom, eftersom det är varm i Venezuela eller nåt. Who knows och vem bryr sig?🙂 Min favoritsort är iaf Reserva 8 Años, som har lagrats i åtta år, på fat eller nåt. Vadå fat? haha! Men fatta lixom – åtta år – då var jag typ liten äcklig fjortis, med äckliga finnar och acne (asså inte klädmärket)😉. Thank god for Clearasil!🙂

Och det är verkligen ascoolt att dricka Reserva 8 Años. Min kille Fredrik, som jag älskar över allt annat på jorden (tjejer, försök inte sno honom, han är min, annars ska jag klösa ögonen ur er jävla bitchar!), säger att jag blir typ askul att vara med när jag dricker den. Och det känns grymt, typ värsta relaxed *fniss* och man blir skitfnissig och har skitkul! Asså, jag har typ inte värsta smaklökarna så jag kollade upp vad systembolaget sa att den smakade:  ”Nyanserad, kryddig smak med fatkaraktär och en ton av arrak, inslag av torkad frukt, apelsin, örter, choklad, vanilj och nötter.” Asså, vem kan känna allt det EGENTLIGEN??? Vet ni förresten hur de brukar se ut de som skriver sånt där? Som värsta typ feta peddogubbarna! Sååå äckliga! Usch! Inte som min Fredrik *pussar*🙂 Sen är rommen sjukt prisvärd för att vara skitbra kvalitet. Tänk typ billigt som GinaTricot och kvalitet som värsta Gucci! *fniss* 195 kronor för 350 ml. Så spring, tjejer, till systemet, NU! (men asså systembolaget, vad är grejen? Det skulle ju vara så sjukt mycket billigare utan det ju. Alkisarna får ju skylla sig själva liksom. De har ju gjort sitt val, och jag tänker inte vara med och betala typ för deras medicin eller nåt. Jag vill bara ha billig sprit lixom! *fniss* Vill inte ni?)

Kolla gubben lixom, ni ser, värsta peddot! Akta er tjejer!😉

När jag dricker rom och äter choklad så har jag alltid på Nat King Coles skiva A Mis Amigos i bakgrunden. Ni kan lyssna på den på Spotify här. Sååå vintage typ! Och värsta latinovibbarna. Det är typ som att man är i Miami, Venezuelas huvudstad, och bara glassar med heta mörka muskliga killar på sjukt svettiga beachen *mums* *tar-på-sig-solkrämen*😉 och typ bara njuter av livet. Oj, hoppas inte Fredrik läste det där! haha! Men kom alltid ihåg att vi gör som vi vill tjejer! Jag säger bara: girl power!🙂 Förresten, jag tycker att soundet gör mig glad och mjuk som läppglans. Allvarligt asså! Jag menar det verkligen. Älskar Nat ”King”! 🙂 *fniss*

Nat King Cole - han är bara sååååå sööööööt! Åhhh! *myser*

Men sjukt tack för att ni läste! Och kom ihåg att köpa allt som jag skrivit om. Asså, SÅÅÅÅ prisvärt och sjukt bra grejor! Jag menar det verkligen, från botten av hjärtat typ! Nu måste jag dra. Ska ha värsta sexet med Fredrik. (berättar allt sen!)😉 Syns! *pussss!!* ♥

8 kommentarer leave one →
  1. oktober 18, 2010 21:10

    Den plattan har jag!

    Jag har aldrig läst Kissie så jag var tvungen att göra det nu. Tydligen lottar hon ut sin bror och vinner man får man ligga. Tycker det liknar prostitution.

    • oktober 18, 2010 22:29

      Ja, Kissies blogg är ett helt sanslöst, makalöst och smaklöst påhitt. Om bloggen hade existerat under romartiden så hade den lätt spöat gladiatorspelen i fråga om att visa det absolut värsta hos mänskligheten. Kejsare Nero och Caligula hade nog gillat den, tror jag bestämt.

  2. oktober 18, 2010 21:58

    Oj, hur orkar du?

    • oktober 18, 2010 22:36

      Jadu, Minerva, det var knappt att jag orkade. Fast det är smått fantastiskt hur mycket en människa kan orka, stärkt med föraktet för det fula och med tron på skönheten i bröstet.
      Dock är vurmandet för den helt underbara kombinationen mörk choklad + mörk rom + calypso/mambo/bossajazz allvarligt menat, fast jag tror att jag skulle uttryckt allt annorlunda än den varelse som skrivit detta fruktansvärda inlägg här ovan.

  3. oktober 21, 2010 14:26

    När kommer fortsättningen? Är nyfiken på hur det gick med ”värsta sexet med Fredrik”.

    • oktober 23, 2010 14:01

      ”värsta sexet” gestaltas redan så bra i Paradise Hotel eller Kungarna av Tylösand. Ingen fortsättning behövs.

  4. oktober 23, 2010 21:39

    Vadå, jag fattar inte grejen. Det är väl såhär man bloggar? *fniss*¨

    You know you love me bitches

Kommentera

