Skip to content

Fyra – för den läsande samtiden – ekivokt skabrösa repliker

augusti 20, 2010

– Får det lov att vara lite fitta-mad så här till julsnapsen, kära moster Alma?

– Det aktiva livet har jag aldrig förstått mig på. Jag föredrar det passivt solitära livet. Jag föredrar helt slikt kukulerandet.

– Jag stötte ihop med grosshandlare Lundgren igår. Han var nersupen intill märgen och vi språkade om dylika ting. Han runkade sedan åstad nedåt hamnen.

– När kossorna fick syn på bromsarna i hagen började de ögonblickligen, helt utan förbehåll, att bajsa hej vilt.

No comments yet

Kommentera

