Skip to content

I väntan på Avsked

februari 28, 2010

Om den inte kommer vara den vackraste och bästa film jag sett på minst ett år…ja, då tar jag banne mig avsked från allt vad film heter.

5 kommentarer leave one →
  1. februari 28, 2010 15:43

    Våghalsig vadslagning hörredu, men förståelig – den tar jag också och ser ikväll!

  2. februari 28, 2010 23:19

    Våghalsigt? Jo, men det måste man vara för att få jackpot! Helt underbar film! Vad tyckte du? Joe ”Studio Ghibli” Hisaishi var det visst som gjort musiken. Temat har totaletsat fast sig!

    • mars 4, 2010 22:11

      Ja, underbar var ordet! Minns inte sist jag grät så till en film. Fantastiskt. Och jag tyckte väl att jag anade en Hisaishi bakom tonerna!

      • mars 4, 2010 22:35

        Jag tror alla människor av rang måste se denna filmen. Du är den fjärde som använder just ordet underbar om den. Tyvärr så grät inte jag, det hade nog rensat ett och annat, men jag var tagen och uppfylld till bredden!

  3. Krull permalink
    mars 1, 2010 00:20

    Det finns ingen risk att du kommer ta avsked från film i det vadet! Det kan jag säga med nästan 100 % säkerhet. Annars kanske jag måste ta avsked från allt vad DU heter!😉

Kommentera

